محل لوگو

کافه پالرمو تفلیس


کافه پالرمو

یکی از مواقعی که در سفر با تور گرجستان ارزان اساسی است کشف کردن رستوران های ارزان تفلیس است به دلیل آن که که‌این شهر او‌لین مقصد مسافران برای تماشا از گرجستان است و این مملکت یکی هدف های پرطرفدار نزد ایرانی‌ها به شمار میرود و این شهر , هر ساله صاحب خانه گردشگران بخش اعظمی از کشورمان است و طبیعتا خوراک میل کردن در رستوران‌های مقرون به صرف هم برای هر توریست کلیدی است .

 

دارا بودن منوی ویژه گیاه‌خواران از خصوصیات برتر رستوران‌های تفلیس است

 

با رستوران‌ های ارزان تفلیس آشنا گردید

رستوران اینتری ( Entree )

 

این رستوران شعبه های متفاوتی در سراسر شهر تفلیس داشته و با ارائه غذاهای کیفیت خوب و غذاهای متنوع با قیمت خوب سعی بر جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان را دارااست . منوی این رستوران مشتمل بر شایسته ترین غذاهای خوشمزه اروپایی است که به طور معمول به صورت ساندویچ سرو می‌شوند و ناشتایی آن زیاد پر اسم و رسم است , در بدو ورود محیط خوشگل و پاک این رستوران و سرویس ها ویژه ای که به مشتریان میدهد بلافاصله به دیده می‌آید و همینطور دسرهایی که در منو میباشند در گونه خویش بی نظیرند , وعده های غذایی آن مشتمل بر ناشتایی , نهار و شام است و نشانی آن در تفلیس , خیابان روستاولی است .

کافه رستوران پالرمو ( Palermo )

 

در رستوران پالرمو اشکال و اقسام غذاهای لذیذ خانگی و همه وعده‌های غذایی سرو می‌گردد که مشتریان متعددی داراست و مطلوب تمام گروه‌های سنی است و از تجهیزات آن می‌توان به سرویس ها خارج بر , وای فای مجانی , تلوزیون و کارمندان دوچندان خوش برخورد اشاره نمود . این منوی این کافه رستوران همینطور نوشیدنی‌های متنوع و غذاهای منحصر به فرد گیاه خواری را به مشتریان خویش ارائه مینماید و نشانی آن در تفلیس , خیابان کتوان تسامبولی است .

رستوران راچا دوخان ( Racha dokhan )

 

رستوران راچادوخان نیز یکی‌از رستوران‌های ارزان تفلیس است که وعده ناهار و شام را

تفلیس

و منوی آن دربرگیرنده غذاهای گرجی و منوی ویژه آن مشتمل بر غذاهای گیاه‌خواری است که با ارزش فراوان قابل قبولی در اختیار شما است و این رستوران از رستوران های برتر وبسایت تریپ ادوایزر در منزلت رستوران های ارزان بها شهر تفلیس است . بها غذاهای رستوران تا 25 لاری هست که آن را در منزلت رستوران های ارزان تفلیس جای داده است . از خصوصیت های دیگر رستوران راچادوخان مسافت کم آن با عرصه آزادی تفلیس است . شما به آسانی میتوانید از راءس شهر به آن دسترسی پیدا نمائید و نشانی ظریف آن در تفلیس , خیابان لرمونتو 6/20 است .

رستوران پور پور ( Purpur )

 

رستوران پورپور که روزمره گردشگران متعددی را به خویش جلب می نماید , با فضایی بانشاط و صمیمی , همینطور کارمندان میهمان نواز و ماهر , کارایی دارااست با ارائه شایسته ترین و خوشمزه ترین غذاها با قیمت خوب رضایت مشتریان خویش را جلب نماید , که ولی در‌این فرمان چیره هم بوده است . هزینه خوراک درین رستوران میانگین به حساب آورده می شود و شما میتوانید وعده ناشتایی تا دیروقت , ناهار و شام تا دیروقت را در‌این رستوران تجربه نمایید و منوی رستوران پورپور ترکیبی از غذاهای اروپایی و گرجی می‌باشد و در منوی آن غذاهایی رژیمی هم به دیده می‌خورد که نشانی آن در تفلیس , خیابان تسامبولی است .

رستوران گیاه‌ خواری کی او ( kiwi )

 

این رستوارن بیشتر منحصربه‌فرد اشخاصی است که میخواهند غذاهای سبک و گیاهی را در برنامه غذایی مهاجرت خویش داشته باشند و از غذاهای حیوانی استعمال نکنند , به دلیل آنکه که‌این رستوران طیف وسیعی از غذاهای گیاهی زیاد تندرست و خوشمزه را در اختیار مشتریان خویش میگذارد . همینطور منوی آن دربرگیرنده غذاهای اروپایی و بین‌المللی هم است و وب بدون‌پول و قابلیت و امکان خارج بر هم از امتیازات این رستوران است ; نشانی

کافه های تفلیس

رستوران رترو ( Retro )

 

این رستوران غذای اصیل گرجستان یعنی خاچاپوری را به شایسته ترین و اصیل‌ترین گونه خویش سرو مینماید و کلیه مشتریان آن از صبحانه‌های آن هم دوچندان راضی می‌باشند . پس در حالتی‌که قصر میل کردن یک خاچاپوری مضاعف لذیذ را داریدبه این رستوران رمز بزنید . تجهیزات دیگر این رستوران , منوی ویژه گیاه‌خواری و ارائه غذاهای اروپایی و مطلوب همگی سنین است که نشانی آن در تفلیس , خیابان باختریونی , خیابان داویتیس گامرکلی است .

رستوران راچا تاورن ( Racha tavern )

 

این رستوران یکی‌از شایسته ترین رستوران های ارزان تفلیس است که از زمان شوروی در همین مکان قرار داشته و فضای داخلش عمر آن را نشان می دهد و دکورا سیون آن از میز و صندلی‌های چوبی دیرین , دیوارهای آجری پباده سازی شده‌است و در‌این رستوران می‌توانید گونه های غذاهای گرجی نظیر خینکالی , خاچاپوری و خارپو را با هزینه ای مقرون به صرفه آزمون فرمایید که نشانی آن در تفلیس , خیابان میخاییل لرمانتوف , شماره 6 است .

رستوران آچارولبی ( Acharulebi )

 

این رستوران نیز نظیر رستوران رترو یکی شایسته ترین خاچاپوری‌های گرجستان را به شما ارائه می کند و مشتریان آن تعریف متعددی از آن کرده‌اند و از تجهیزات آن می‌توان به خارج بر , صندلی در فضای گشوده , پارکینگ , صندلی بلند و خدمه اشاره نمود . منوی آن دربرگیرنده غذاهای اروپایی , محلی , گرجی و گیاهی است و در منوی ویژه آن وعده‌های وگان , گیاهخواری و فاقد گلوتن هم دیده می شود که نشانی آن در تفلیس , خیابان آرچیل میشولادزه , بوستان ویک است .

رستوران اورنجری ( orangery )

 

این رستوران در یکی پارک‌های زیبای تفلیس واقع شده‌است که همگی وعده‌های ناشتایی , شام , ناهار , عصرانه و چه بسا شام دیروقت , را ارائه می‌نماید و گونه غذای آن , اروپایی محلیف گرجی و گیاهی است و امکاناتی مانند خارج بر , صندلی در فضای گشوده , پارکینگ و خدمه را مشتمل بر می شود

  انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 54

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما