محل لوگو

تفریحگاه های ساحلی باتومی


تفریحگاه های مجسمه عشق

شهر مجسمه عشق مشهورترین , توسعه یافته ترین و زیباترین بخش دریای سیاه در مرزوبوم گرجستان را مشتمل بر می شود . شهر شهر ساحلی با داشتن معماری امروزی و باستانی , شب زنده داری های فوق العاده و رستوران های دوچندان , گردشگر ها و دیگر گرجی ها را در فصل پربیننده فصل‌تابستان , به خویش جذب می نماید . البته صرفا سواحل شهر ساحلی نیستند که به جذب گردشگر یاری کرده اند , بلکه تفریحگاه های ساحلی مضاعف دیگری هم گردشگر ها را به‌این حوزه‌ جذب می نمایند . این سواحل و تفریحگاه ها سبب شده تا گرجستان مقصدی ایده آل برای مهاجرت به تور ارزان گرجستان . در‌این مقاله از وب سایت عازم شو به معرفی هشت تفریحگاه ساحلی در حوالی مجسمه عشق میپردازیم .

آناکلیا ( Anaklia )

 

اقامتگاه های ساحلی آناکلیا , در ناحیه ی سمگرلو واقع شده . او‌لین سکونتگاه های این حیطه به وسط عصر برنز برمی گردد . بعداز تقسیم شدن مرزو بوم گرجستان در قرن 15 , آناکلیا شهری مستحکم , ساحلی و حیاتی درباره ی ماهیگیری بود البته بعداز فتح گرجستان به وسیله عثمانی ها , این شهر به بندر دریایی و محلی برای تجارت برده تبدیل شد . امروزه , آناکلیا شهری آهسته و دارنده هتل های خوب در حوالی شهر است . یک پل آویزان 552 متری هم موجود است که روستای گانموخوری را بدین حیطه متصل می نماید . از سال 2015 , آناکلیا به دلیل میزبانی جشنواره سالیانه ی جم فست ( GEM Fest ) در ماه آگوست ( 10 مرداد تا 9 شهریور ) , مقصد محبوبی برای هواداران به آهنگ الکتریک شده‌است .

گریگولتی ( Grigoleti )

 

کنار دریا گریگولتی در ناحیه ی گوریا و شهر لانچخوتی قرار داشته و به ساحلی برای معالجه بیماری های متعدد مشهور است . چون کنار دریا گریگولتی دارنده شن های مغناطیسی , شن های تیتان و ذرات المنت است . گرمابه شن داغ در‌این حاشیه دریا , بر روی دمای تن تاثیر داشته و سبب تحریک سیستم دفاعی تن و ارتقاء سوخت و ساز

سواحل شهر ساحلی

علاوه بر این , این شن ها به آهسته شدن سیستم عصبی و بیماری های روماتیسمی امداد می نماید . قسمتی از کنار دریا هم دارنده درخت های کاخ است که وضعیت آب و هوایی خاصی را ساخت کرده اند . زیرساخت های این ناحیه به میزان ی بقیه شهرهای کناره ی دریای سیاه توسعه یافته نیست ولی یک‌سری میهمان پذیر خانوادگی عالی , برای راحتی شما در زمان سفرتان موجود هست .

شکوِتیلی ( Shekvetili )

 

یکی دیگر از بخشها ساحلی گوریا , شکوتیلی است که میان دیگر شهرهای ساحلی کبولتی و اورکی قراردارد . همچون حاشیه دریا گریگولتی , بعداز فتح گرجستان بوسیله عثمانی ها , حاشیه دریا گوریا هم به بندر تبدیل شد . این کنار دریا هم همانند حاشیه دریا گریگولتی دارنده شن های مغناطیسی و طبیعت کاخ است . آب این کنار دریا کم عمق می‌باشد در سود برای خانواده هایی که نوپا به همراه دارا‌هستند , زیاد مطلوب است . فصل پر بازدید این کنار دریا از ماه می ( 11 اردیبهشت ماه تا 10 خرداد ماه ) شروع میشود که دمای آب به 17 جايگاه می‌رسد و تا میانه ماه اکتبر ( 20 مهر ) ادامه می‌یابد . آب های روشن , شن های مغناطیسی , گرمابه آفتاب و بو فضای سبز ناحیه , تمامی منجر تولید قوانینی ایده آل برای تبدیل کنار دریا شکوتیلی به مقصد توریستی شده‌است . در کنار سواحل وقار بخش , شکوتیلی دارنده بوستان موضوعی و بوستان تسیتسیناتلا با کرم شب تاب و 40 گونه جاذبه در زمینی به میزان ی 14 . 5 هکتار هم است .

اورکی ( Ureki )

 

اورکی , یکی‌از دارای شهرت ترین شهرهای ساحلی در حیطه گوریا و مشابه به کنار دریا شکوتیلی و گریگولتی است . این کنار دریا هم دارنده شن های مغناطیسی هست . کنار دریا اورکی با داشتن موقعیت آب و هوایی گرمسیری , خزینه آفتاب , دریا و شن هایی با خواص درمانی , به مقصدی ایده آل برای اشخاص محلی و گردشگر ها در جهت درمانی تبدیل شده‌است .

مسافرت به شهر ساحلی

کبولتی ( Kobuleti )

 

کبولتی در ناحیه ی آجارا میباشد و دومی مقصد دوستداشتنی برای مردمان محلی شهر ساحلی ( بعداز حاشیه دریا اورکی ) می‌باشد . علاوه بر کنار دریا , این حوزه‌ فرصتی خوب برای سفرهای روزمره به درختان کبولتی و کینتریشی را مهیا می نماید . در‌این 2 حیطه میتوانید علاوه بر بودن در فضای سبز , درباره‌ی تنوع زیستی حوزه‌ داده ها کسب نمایید و یکی‌از شگفتیها مرزوبوم گرجستان , یعنی باتلاق ایسپانی را هم ملاحظه کنید .

تسیخیس دزیری ( Tsikhisdziri )

 

شهر کوچک تسیخیس دزیری , در محدوده ی کبولتی واقع شده که حیطه ای باستانی و ساحلی در کنار دریای سیاه است . در اینجا میتوانید خرابه های شهر سابق سبک رومی را ببینیند که با اسم شهر قلعه ی پترا دارای اسم و رسم است . این مجسمه عشق مضاعف کوچک بوده و مشتمل بر تعداد مقداری میهمان پذیر می‌باشد البته محیطی خوب برای تعطیلات وقار بخش تابستانه و بدور شدن از سروصدا است .

سوین کونتسکی ( Mtsvane Kontskhi )

 

سوین کونتسکی که به آن شال سبز هم می‌گویند , یکی دیگر از هدف های مشهور گرجستان است . سوین کونتسکی دارنده ساحلی با سنگ های قشنگ و همینطور آبی‌رنگ پاک میباشد که برای شنا و غواصی مطلوب است . این کنار دریا تنها 9 کیلومتر با شهر مجسمه عشق مسافت داشته و گلشن گیاه شناسی شهر ساحلی هم که درین ناحیه قراردارد , سبب ساز محبوبیت بیشتر سوین کونتسکی شده‌است

گونیو ( Gonio )

 تور گرجستان نوروز 99

گونیو حوزه‌ ای مسکونی در حدود شهر مجسمه عشق است که دارنده اقامتگاه های ساحلی محبوبی هم می‌باشد . همچون شهر تسیخیس دزیری , گونیو هم صرفا به داشتن حاشیه دریا محدود نشده است . هوا داران به فرهنگ و تمدن , میتوانند تور یک روزه ای به دیوار رومی گونیو و قلعه گونیو داشته باشند که مرتبط با قرن 1 گذشته از ولادت هست . علت این‌که محلی ها و گردشگران ترجیح می دهند در گونیو بمانند تا در شهر شهر ساحلی , این است که

  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 36

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما