محل لوگو

آشنایی با تایلند


شناخت با تایلند

پایتخت تور تایلند بانکوک و آئین آنان بودا است . لهجه تایلندی لهجه قانونی این مرز و بوم است و الفبای مختص خویش را دارااست . حکومت در تایلند از مدل سلطنتی است و سلطنت از محبوبیت اکثری برخوردار‌است وحتی آن را مقدس می دانند .

 

کلیه ساله در‌این کشورجشنواره های متفاوتی اجرا مي شود همانند پای کوبی آب , پای کوبی گل , پایکوبی پاتایا , نمایشگاه های میوه و کبوتر . از جمله جاذبه های جهانگردی این کشوربناها و معابد تاریخی و لبریز عمر , درختان زیاد قشنگ با دیده اندازهای بی سابقه , سواحلی با آبی‌رنگ زلال و واضح و بیشه های لبریز درخت و سرسبز تایلند است که منجر شده این مرزوبوم به یکی هدف های توریسم پرطرفدار تبدیل شود .

 

کلیه ساله در کشورمان تور تایلند برای دوست داران به‌این میهن خوشگل به وسیله تاکسی مسافرتی کارینا پرواز برگزار میشود این سال هم برای فصل تابستان ما تورهای لحظه نهایی تایلند را برای شما در

 

حیث گرفته ایم که می توانید جهت بازدید ویژگی ها و ارزش تورهای ارزان تایلند به ورقه لینک و پیوند شده مراجعه‌نمایید .

 

آب و هوای تایلند

 

به دلیل نزدیک بودن این مملکت به دریا آب وهوای آن گرم و شرجی است . این مرزوبوم به طور کلی سه مدل آب و هوا داراست , فصل سرد و گرم و مرطوب . در ماههای نوامبر تا فوریه آب و هوای خنک و مناسب و سوای بارش را دارااست . درماه مارس هوا گرم شده و رطوبت متعددی دارااست . بیشترین رتبه حرارت از ماه مارس ( اسفند ) تا ماه می ( اردیبهشت ماه ) کمترین میزان حرارت در دسامبر ( آذر ) و ژانویه ( دی ) است .

 

است و شایسته ترین فصل برای سفربه تایلند , دربین ماه های نوامبر تا فوریه و است که رطوبت کم است و هوا مناسب و مطلوب مسافرت کردن است

غذاهای تایلند

 

غذاهای تایلندی با فلفل دوچندان همراه است . از خصوصیت های غذاهای مردمان این مرزوبوم دقت به مواد غذایی

مسافرت به تایلند

غذاهای دریایی میان تایلندی ها علاقه مندان متعددی دارااست . در تایلند اعتقاد و باور بر این است که می بایست درغذا مزه های متفاوت مانند شوری , ترشی , شیرینی و تندی محسوس باشداز این رو از طریق های پخت گوناگون و مواد ارگانیک متعددی در پخت طعام استعمال می‌کنند .

 

از خصوصیات غذاهای تایلندی این است که در اکثر زمان ها این غذاها از سبزی های جدید و چاشنی از جمله سس ماهی به کارگیری می شود . برنج غذای حیاتی تایلندی ها است هرچند غذاهای نودلی نیزدر تایلند هوا داران اکثری داراست . اگر‌چه اکثر زمان ها غذاهای تایلندی سرخ شده یا این که کبابی می باشند و با برنج مصرف میشود . گوشت ماهی , خوک , گوساله و جوجه به طرق متفاوت پخته میگردند به‌این صورت که گوشت ها را تکه تکه کرده و همراه با چاشنی های متنوع همانند سیر , چیلی و یا این که ریحان سرخ می نمایند .

 

هتل های تایلند

 

هتل های تایلند همانند بقیه هتل های گوناگون دنیا از مسافرخانه تا هتل های پنج ستاره گران‌قیمت از برندهای دارای اعتبار هتلداری همگی مدل خدماتی با هر میزان دارایی ای به مسافران ارایه می دهند . بها هتل بسته به دسته ناحیه هتل , تجهیزات و کیفیت هتل , متعدد است

جاذبه های توریسم تایلند

 

از جمله جاذبه های توریستی تایلند وجود مرکزها خرید , موزه های تاریخی , معابد دیرین , مغازه های صنعت های دستی سنتی , تالاب های دیدنی مناظر بی سابقه و زیبای سواحل وتفریحاتی همچون شنا , جت اسکی , موج سواری , اسکی روی آب و غواصی در سواحل است . کشورتایلند ترکیبی از فرهنگ و تمدن غرب و شرق است , کشوری امروزی با مراقبت سنت و آداب و رسوم درامور مذهبی , فرهنگی , معماری , هنر زیبایی این شهر را تعدادی برابر نموده است . پوکت و پاتایا با داشتن تفریحات متفاوت و مکان های جالب دو مقصد اساسی گردشگران دراین میهن میباشند

تایلند

اقتصاد در تایلند

 

ایجاد ناخالص داخلی درین سرزمین 4/519‌ میلیارد دلار است . ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر سرویسکار سیار این مرزو بوم را تشکیل میدهد .

 

بات /

تور تایلند عید نوروز

نرخ بیکاری در آن 4/1 درصد است . ۱۰ درصد از جمعیت آن ذیل خط فقر معاش می‌نمایند . در سال ۲۰۰۷ نرخ تورم در آن 2/2 درصد بود .

 

تولید ها صادراتی این مملکت مشتمل بر منسوجات و پاپوش , تولیدها دریایی , برنج , الوار , جواهرات , اتومبیل , رایانه و اسباب الکترونیک است که به کشورهای ایالات متحده , ژاپن , چین , سنگاپور , هنگ کنگ و مالزی صادر می‌گردد .

 

تولید ها وارد شده این سرزمین مشتمل بر کالاهای کلیدی , مواد ناپخته و نصفه فرآوری شده , کالاهای مصرفی و سوخت است که از کشورهای ژاپن , چین , ایالات متحده , مالزی , امارات متحده عربی و سنگاپور وارد میشود .

 

مردمان تایلند

 

جمعیت این مرزو بوم حدود ۶۵ میلیون و ۴۹۳ هزار نفر با میانگین سنی ۳۳ سال است . آرزو به معاش برای زنان ۷۵ و برای مردان ۷۰ سال است .

 

۷۵درصد از جمعیت آن از نژاد تای میباشند . ۹۷ درصد از مردمان بودایی و 6/4 درصد مسلمان می‌باشند . لهجه قانونی این مرزوبوم تایلندی است و انگلیسی تحت عنوان گویش دوم به عمل می رود .

سیاست در تایلند

 

مدیر حکومت در‌این مرزو بوم شاه است . در آغاز وزیر مدیر دولت است که بر طبق قانون اساسی کشور از در بین نمایندگان مجلس گزینش میگردد .

 

غالبا فرمان روا در آغاز وزیر را گزینش مینماید . عصر نخست‌وزیری چهار ساله است .

 

شورای ملی این مملکت ۱۵۰ کرسی داراست که ۷۶ نماینده آن با رای مردمان گزینش میشوند و ۷۴ نماینده را قضات و گروه‌های غیر وابسته بدنه دولت گزینش مینمایند . عصر نمایندگی شش ساله است .

 

مجلس نمایندگان ۴۸۰ کرسی دارااست که ۴۰۰ نماینده آن با رای مردمان تعیین می گردند و ۸۰ نماینده از دربین لیست انتخاباتی احزاب . عصر نمایندگی چهار ساله است .

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 39

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما