محل لوگو

ارزان ترین زمان برای سفر به کیش


تور کیش از هیجان‌انگیزترین هدف های توریسم در جمهوری اسلامی ایران میباشد. پاساژهای رنگارنگ، حاشیه دریا براق و مرجانی آن، تفریحات آبی‌رنگ متنوع و اکثری دست اندرکاران دیگر مهاجرت به کیش را حق تقدم اولیه بخش اعظمی قرار داده میباشد. مسلما این سوال را بارها از خویش پرسیده‌اید که ارزان ترین دوره مسافرت به کیش چه فصل یا این که چه ماهی میباشد. خصوصا در صورتی از آن مدل اشخاصی می‌باشید که به مسافرت کیش و لذت بردن از تفریحات جالب آن عشق و علاقه‌مندید و دلتان میخواهد به دفعات به جزیره هجرت فرمائید، احتمالا درپی مهاجرت ارزان به کیش می باشید. ارزان ترین عصر مسافرت به کیش و در واقع هزینه هجرت به کیش به 3 ادله مهم بستگی داراست:

 

بها بلیط هواپیما کیش

ارزش هتل در کیش

هزینه‌های گردش و تفریح در جزیره اشاره نمود

 

شایسته ترین و ارزان ترین عصر مسافرت به کیش

در رابطه ارزان ترین عصر هجرت به کیش یک حقیقت مهم موجود هست؛ و آن این میباشد که نمی‌اقتدار وقتی را به صورت ظریف برای این مهاجرت گفت. به جهت نوسانات بها بلیط هواپیما، بها تور کیش و تور لحظه پایانی کیش افت و خیزهای زیادی دارا‌هستند. بدین ترتیب آنچه در پی بیان می‌گردد، نسبی میباشد. با این حالا می‌قدرت در بعضی از زمان‌‌های وقتی بلیط هواپیما ارزان کیش را ریلکس‌خیس پیدا کرد.

 

درصورتی که در‌این عصر‌ها حواستان به ارزش‌ها باشد، احتمالا می توانید تور ارزان کیش یا این که بلیط چارتر کیش را با بها ذیل بیابید. در دو زمان هنگامی احتمال چنین حالت‌هایی بیش تر میباشد. این دو زمان عبارتند از: پس از تعطیلات عید باستانی و پس از تعطیلات فصل تابستان. پیرو در رابطه این عصر‌ها داده ها بیشتری کسب فرمایید.

هجرت ارزان به کیش پس از تعطیلات عید نوروز

یک کدام از مهمترین زمان‌های هنگامی که می‌قدرت آن را تحت عنوان ارزان ترین دوره مهاجرت تور قشم دانست، پس از تعطیلات عید نوروز میباشد. در روزها عید باستانی مردم مجال فراوانی برای گردش و تفریح به نقاط متفاوت مرز و بوم از پاراگراف کیش داشته‌اند. از سوی دیگر در روز ها بعداز تعطیلات، فعالیت و کارها روزانه به صورت دور از شوخی استارت می گردد. براین اساس به دور از انتظار وجود ندارد که بلیط ارزان کیش، تور ارزان و هتل ارزان در کیش پیدا فرمایید.. حتی‌در مواقعی چشم شده‌است که در روزهای آخری فرودین ماه بلیط هواپیما کیش کمتر از 100 هزار تومان بوده میباشد. بدین ترتیب شما در‌این روز ها میتوانید یک هجرت ارزان داخلی را برای خویش و خانواده‌تان ترتیب دهید.

 

[irp posts=”10968″ name=”سیر تا پیاز فرودگاه کیش”]

مسافرت ارزان به کیش بعداز تعطیلات تابستانی

یکی‌از دیگر از شرایط‌‌های مطلوب برای مهاجرت ارزان به کیش، اوائل مهرماه میباشد. در روزهای فصل تابستان و به جهت تعطیل بودن مدرسه های، مردم مجال قابل قبولی برای هجرت و گردش داشته‌اند مانند روز ها عید باستانی. به این ترتیب طبیعی میباشد که تعداد سفرها پس از این تعطیلات کاهش یابد. از سوی دیگر با گشوده شدن مدرسه ها خانواده‌ها حالت کمتری برای مهاجرت دارا هستند. از این رو تعداد سفرها کاهش می یابد. با کاهش تعداد سفرها، ارزش بلیط هواپیما کیش ارزان‌خیس میشود. ضمن اینکه احتمالا درین روز ها می توانید بلیط چارتر کیش را نیز با قیمت خوب‌تری بیابید.

 

[irp posts=”2093″ name=”8 تفریح هیجان‌انگیز در کیش که نباید از دست بدهید”]

فستیوال های کیش؛ خوشگذرانی یا این که ارزانی؟

فستیوال‌های کیش دوره قابل قبولی برای گردش و تفریح و لذت بردن از جاذبه‌های این جزیره میباشند. در‌این فستیوال‌های جالب، مسافران حسابی خوش میگذرانند و زمان ها‌شان به خوشی سپری می‌گردد. البته بعید میباشد که در طول‌‌های برگزاری فستیوال‌ها بتوانید پرواز کیش را به قیمت مناسب بیابید. ضمن اینکه بها هتل در کیش هم در‌این روز ها تحت وجود ندارد. در واقع می بایست بر رمز دوراهی تفریح در کیش و هجرت ارزان به کیش، تصمیم‌گیری فرمایید.

 

در قبل این فستیوال‌ها طولانی تر در فصل‌های گرم سال  جاهای دیدنی کیش و برای جذب مسافر برگزار میشد البته در سال‌های اخیر فستیوال‌های زیادی در دیگر روز ها سال نیز برگزار میگردد.

 

[irp posts=”6846″ name=”۵هتل احساسی برای گذراندن ماه عسل در کیش”]

تور کیش

تور کیش چاره قابل قبولی برای کاهش هزینه‌های این مسافرت میباشد. بدین ترتیب دیگر نیازی وجود ندارد که در پی بلیط هواپیما کیش یا این که بها هتل در کیش باشید. تمامی امور و هزینه‌‌ها را تور پیگیری میکند. البته به جز این شما در جزیره می بایست برای خرید، جابه‌جایی و خوراک هزینه نمایید.

ترازو دیگر برای شناختن شایسته ترین دوره مهاجرت به کیش، آب و هوای جزیره میباشد. در‌صورتی‌که گرمایی می‌باشید، با یقین گرما و رطوبت جزیره در فصل‌تابستان و آخرها فصل بهار می تواند برای شما آزاردهنده باشد. البته در صورتی بتوانید گرمای این فصل را تحمل فرمایید، شنا و آب‌تنی دلپذیری در آب را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، میتوانید حسابی آفتاب بگیرید و با پوستی برنزه به شهر خویش بازگردید. اما هتل، مرکزها خرید و مرکزها تفریحی و ماشین‌ها با برخورداری از شایسته ترین کولرها و تهویه‌ها هوایی خنک و مطبوع دارا هستند.

 

البته در‌حالتی که که گرمای شدید جزیره حقیقتا برای شما غیرقابل تحمل میباشد، می توانید در فصل‌زمستان راهی کیش گردید. هوای مطبوع و خنک کیش در‌این روز ها مورد را برای سفری به‌یادماندنی برای شما مهیا می نماید. همانطور که گفته شد در سال‌های اخیر فستیوال‌های کیش هم در فصول دیگری به جز فصل تابستان برگزار میشود. براین اساس سرگرمی و نشاط‌تان هم راز جای خودش خواهد بود.

و در غایت

 

با اعتنا به آنچه گفته شد، شما برای یافتن ارزان ترین عصر هجرت به کیش، بایستی در روز ها گوناگون حواس‌تان به بها بلیط کیش و تور لحظه پایانی کیش باشد. ولی این مورد را به خیال داشته باشید که صرفا ارزان بودن برای هجرت به کیش کفاف نمی دهد، در مسافرت می بایست به شما خوش بگذرد. به این ترتیب به جز ارزش مهاجرت به کیش، به‌دنبال علایق و حق تقدم‌های خودتان هم باشید

منبع : مجله گردشگری هم اقلیم

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما