محل لوگو

پارک ساحلی سیمرغ کیش


حاشیه دریا دریاهای استانهای جنوبی از شایسته ترین و منزه ترین حاشیه دریا ها در کشور ایران میباشد به طوریکه درکنار این حاشیه دریا ها می شود به متانت رسید . وجود سواحل مرجانی و نادر نظیر جزیره کیش منجر گردیده مسافران و گردشگران در‌این جزیره اکثر زمان ها، زمان ها خویش را در کنار این سواحل به تفریح بگذرانند. بوستان ساحلی سیمرغ کیش از زیباترین بوستان ها و گوشه و کنار های توریسم با تجهیزات جامعی برای گذراندن کیش لحظاتی خوش درین جزیره هست. بوستان ساحلی سیمرغ جزیره کیش با مساحتی در حدود ۱۵۰۰۰ متر واقع شده‌است. پارکی که میان بوستان های ساحلی این جزیره از دوست داران متعددی برخوردار‌است.

تجهیزات جان دار در بوستان

 بوستان ساحلی سیمرغ با روی هم گذاشتن هر آنچه از تجهیزات و وسایل ما یحتاج برای آسایش مسافران و گردشگران مایحتاج بوده میباشد دریغ نکرده میباشد. از آلاچیق های قشنگ و شیک گرفته که پناهگاهی برای مسافران در قبال روشنایی خورشید و باران است تا تیم ای از پیست های دوچرخه سواری در امتداد کنار دریا و پیاده روی و همینطور زمین های تنیس پینگ پونگ در سواحل زیبای جزیره کیش کلیه و کلیه را در یک گروه گرد هم عده نموده است. زیباترین و شادی بخش ترین جالب این شرکت حاشیه دریا ماسه ای و زیبای آن میباشد که از گام زدن در امتداد دریا در کنار حاشیه دریا کمتر کسی خسته میشود.

یک کدام از زیبایی هایی که دیده گردشگران را به خویش جذب مینماید، مجسمه های تشکیل‌شده در فضا بوستان میباشد. مجسمه هایی مفهومی و گاه نیم تنه ها و فیس هایی که با هنرمندی هرچه تمام درست شده و به زیبایی این بوستان ساحلی افزوده میباشد. اکثر وقت ها گردشگران لحظاتی را برای دریافت کردن عکس های یادگاری با این مجسمه ها سپری می‌کنند.

بوستان دلفین ها و گلشن طیوران جزیره کیش، با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار در اطراف بوستان ساحلی سیمرغ جای دارد. گروه ای نادر نظیر از تجمع گونه های دلفین ها، شیرهای دریایی و پنگوئن ها که بوسیله مربیان یادگرفتن قشم چشم و به هنر نمایی می‌پردازند. در کنار بوستان دلفین ها، گلشن پرندگانی پهناور با بیشتراز ۶۰ سیرتکامل پرنده از نقاط گوناگون عالم حفظ می گردد. گلشن پرنده ها جزیره کیش از مطرح ترین گلشن های حفظ پرنده در کشور‌ایران هست.

 

جزیره “کیش” به جهت مرجانی بودن سواحل آن شایسته ترین و زیباترین سواحل را دارااست. یکی‌از این سواحل خوشگل کنار دریا “مرجان” اسم داراست. کنار دریا “مرجان” یک کدام از زیباترین سواحل این جزیره می‌باشد که در کنار مجتمع تجاری “مرجان” که از یزرگترین مرکز ها خرید در جزیره هست در مسافت ۱۰ دقیقه ای با بوستان ساحلی سیمرغ قرار گرفته میباشد.

از خصوصیت های بوستان های ساحلی به ویژه برای خانواده ها، وجود تجهیزات تفریحی فراوان برای خردسالان است که در این شرکت نیز به آن به طور منحصر به فرد پرداخته شده‌است. در رابطه عصر مسافرت به جزیره ها جنوبی به ویژه “کیش” به تناسب و ذوق و نیت مسافرت مختلف میباشد. البته در بهار برنامه های جالب و هوای خوب این جزیره مسافران اکثری را به سمت خویش میکشد. در روز ها فصل تابستان نیز فستیوال های مختلف و تخفیفات دکان ها و مرکز ها تجاری اضافه از سایر فصل ها است.

منبع : قیمت تور کیش

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 28

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما